Diskuse

Křesťani?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P49a74v85e30l 97K30r32á35l

14. 5. 2023 20:17

Je pravda, že i křesťané jsou lidé. A ne každý z nich se vyrovná se změnou svého postavení. Připadá mi, že našemu panu premiérovi se to daří, i když se ke křesťanství hlásí. Není to jednoduché ustát. Také o tom něco vím. Jeden den den jsem byl prostým konstruktérem a druhý jsem pracoval jako ředitel malého vydavatelství. Ovšem mým hostem byl třeba velvyslanec. Nebo jsem si podal ruku s premiérem. Je to vzácné, když člověk nezneužije své postavení ke svému prospěchu. A je úplně jedno, jestli je přitom křesťanem nebo ateistou..

0 0
možnosti
JR

J97a78n 43R41á37ž

14. 5. 2023 16:48

Podle mne poslední vládou v Evropě, jejíž politika byla založena na křesťanských zásadách spravedlnosti, osobní odpovědnosti občanů, ale i povinnosti státu pomoci lidem, kteří se z objektivních důvodů o sebe sami postarat nemohou, a přitom být vládou ve výsledku své práce vysoce efektivní, byla vláda Adenauerovy KDU v poválečném Německu.

2 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 908x
Národohospodář a spisovatel. Publikoval celou řadu statí z oblasti hospodářské politiky, Je autorem 12 knih především z oblasti historie a politiky, ale i humoristických včetně divadelní hry a dvou sbírek básní. Provozovatel webu Politika teoreticky i prakticky. https://www.politika-teoreticky-i-prakticky.cz/ a Knihy Jaroslav Bálek, Bálek Jaroslav knihy (knihy-jaroslav-balek.cz)

 

 

Seznam rubrik